Bontegard

Alla inlägg under februari 2013

Av bontegard - 14 februari 2013 19:45

Hej alla läsare:) shit va tiden går fort lillan är redan 8 månader snart:-)

I måndags va vu hemma hos Sofie å lilla novis:-) hon hade bakat super gott bröd:-) så satt jag och Jeanette å sticka lite, nu e ja klar med halsduken, imorgon ska jag börja på en ny så ja verkligen lär mej:-) sååå himla kul är det:-)

Sen va ja och tatuera mej:-) blev sjuuuukt nöjd:-) love it;) får bli mera gaddar snart:-)

Igår va vi hemma hos Dina, vi fika sticka å åkte lite pulka med sessorna:-)

Idag va vi på förskolan, där bjöds det på underbart god rulltårta med hjärtan på:-) är så mysigt där:)

Sen va jag å hämta min stringhylla jag beställt:-) blev ju jätte fint;)

Fick sån himla fin allahjärtansdag present av darling, ett plakat han hade gjort helt själv när ja va borta idag:) allt behöver inte kosta man kan göra mycket med saker man har hemma med:-) vi va även ute med lillan förut å åkte pulka:) guuud va hon älskar det:-)
Nu ska vi äta äppelpaj:)
LOVE

Av bontegard - 8 februari 2013 21:49

I måndags va ja och Andreas på barnkalas på förskolan;) jätte trevligt va det;) Dina,Diara och Dennis va där oxå:-) är tre gånger till där med kalas vi ska på:-)

I tisdags va vi hos Millan å Vilton :) super mysigt va det;) är så roligt att träffa alla mammor :-) och barna självklart;) nästa gång är vi hos oss.

Och torsdagen va vi på förskolan och sjöng;) vi håller även på här hemma å målar för fullt:) vi fick utav min pappa ett linneskåp ett skrivbord och en stol:) allt målar vi om i vitt nu fast i linneskåpet blir det rosa:-) Vanessa ska få ha det skåpet i sitt rum när hon blir större nu är det i dator rummet ;) har allt pyssel där:-) på tal om pyssel, nu stickar ja som aldrig förr:-) är såååå kul:-) har fått med både Mona å Jeanette på det nu:-) så nu blir det stickning när vi träffas:-) ja lärde Jeanette idag å sticka, sååå grym hon va på det, hon lärde sej direkt, hon blir nog en riktig stickmamma:) haha, hon e söt hon:-)

Nästa vecka ska ja tatuera mig:) då kommer min underbara dotters namn sitta på mig i all evighet<3 längtar<3

Alltså herregud va man älskar sitt barn, om ja e lite halvsur nån dag å bara ser henne eller hör henne skratta så blir ja helt varm i hjärtat:) hon är verkligen det bästa som hänt mej<3 och när man ser att hon är så lik andreas den man älskar så mycket så blir ja oxå så himla glad, är glad att ja har en så bra pappa till mitt barn. Hon har fått två hörntänder nu min lilla fialotta:) och det är vanligt när dom är typ ett halvår när dom får dom:) haha. Hon är tidig med det:-) ha en mysig helg kära läsare :-)

LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards