Bontegard

Alla inlägg under december 2014

Av bontegard - 11 december 2014 13:52

Tiden går så fort nu för tiden. Ja hänger knappt med. Men är väl inte så konstigt att det gör det heller. Just nu går vi i igenom en stor sorg inom familjen som ja inte vill skriva om mer än att det är en jobbig tid nu! Speciellt vid denna juletid så slits jag mellan förtvivlan sorg och glädje. Sorg för det som hänt och glädjen i mina barn som förgyller min dagar nått enorm. Hade nog inte klarat mig om det inte vore för dom.

Igår va jag och hälsa på min fina pappa. Jag och barnen köpte med jultallrik så det åt vi ihop:)
På söndag är det de årliga julbaket mm familjegruppen denna gång hos millan.:) får se va det blir för jul godis då:)

Vi va på bvc igår med Ofelia. 8 kg väger hon nu. Så stor tjej:-) i början av januari ska vi in med vanessa på kontroll . Hon sa att dom kollar hur långt dom kommit med språket nu. Typ 50 ord ska dom klara av. Men hon skratta å sa att bara på denna lilla stund har ju vanessa sagt typ 100 olika ord:)
Hennes tal är det nog inget fel på iallafall! Belive me :-/ nä nu ska jag försöka hinna laga nån mat. Sen ska jag å Andreas hälsa på pappa en stund. Puss o kram

Ovido - Quiz & Flashcards