Bontegard

Alla inlägg under januari 2014

Av bontegard - 26 januari 2014 15:04

Hej,
Herregud vad magen växer nu:) så mysigt att känna den lilla knö runt där inne. Men ändå nervöst på nått konstigt sätt! Ena stunden känner jag mej super lycklig och andra stunden känner jag mej rädd och ängslig!
När jag känner mej som lyckligast är när ja ser min fina dotter och en super bra sambo/pappa och när jag tänker på vårat barn som kommer snart!
Sen andra stunden känner jag mej livrädd för förlossningen och hur det kommer att bli att vara tvåbarnsmamma!
Även fast jag längtar massor till det:-)

Vi va på tillväxtkontroll i Göteborg för 2 veckor sen. Allt såg jätte bra ut:)

Känns som jag har massa energi på fixa å dona hemma. Så just nu är det mycket nya inredningsdetaljer i hemmet som ska på plats:-)

I fredags va vi på leklandet där vi träffa kusinerna novalie och William :) Hanna va oxå där med sina små goingar:)

Igår va vi och fira brorsans son Adrian som fyllde 1 år:)
Nä nu ska jag gå baka nyttiga chokladbollar:) fick ett jätte bra nyttigt recept av min syrra Paulina:-)
LOVE

Av bontegard - 8 januari 2014 21:38

Hej hopp. Shit va tiden går fort nu alltså:-)
Redan i v 30:) om tio veckor är våran efterlängtade dotter här:-) ska bli så roligt för Vanessa oxå med en liten syster att hjälpa till med:)
Har verkligen vart fullt upp det sista.
Vi har målat om och tapetserat i bebisrummet och målat tak å väggar i köket:-)
Får passa på nu när Andreas ska vara hemma i 3 månader:)
Å det är helt perfekt nu när jag börjar känna mej trött.

Guud vi är så nyfikna på hur bebis kommer se ut. Om det blir en liten mini Vanessa eller helt olik henne.
Det återstår och se:)
Igår sålde vi ett skåp och köpte ett nytt vitt chabby chick skåp. Mycket nöjda e vi:)
LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards