Bontegard

Alla inlägg under november 2013

Av bontegard - 25 november 2013 21:20

Hej alla läsare:)
Visst är det mysigt att det snart är 1 advent. Här har vi redan tjuvstartat julen lite:)
I lördags va min mamma här och lärde mej baka julbröd:) det blev jätte lyckat!

I söndags skulle vi på föräldrar träff men våran bil startade inte så vi fick snällt sitta hemma:)
Nu funkar den igen som tur är:)

Idag va jag på stan med mamma och syrran. Vi va och åt på Henrys å sen kika i massa affärer. Tomte tokiga som vi är:-).

På lördag ska jag och syrran åka hem till mamma och hjälpa henne med julpyntet :-)

Och magen växer för fullt. Och hon sparkar och har sig våran lilla krabat:-)
Vi längtar så himla mycket nu:)
LOVE

Av bontegard - 12 november 2013 15:38

Hej å hå. Guuud vad man längtar till jul nu, ta upp allt julpynt, baka,kolla på julkalendern och allt som har med julen till:-)
I år blir vi många hos oss på julafton:) många i min släkt kommer detta året å det ska bli så mysigt :-) framför allt att min mamma och pappa kommer oxå, både två den här gången gör det hela lite extra speciellt oxå :) nästa helg kommer min mamma på besök, då ska vi baka massa julbröd ihop och hon får lära mej hennes goda recept:-)

Känner mycket hur bebisen i magen sparkar och har sej:) känslan är helt magiskt när man vet att det är vårat lilla mirakel där inne:-) känns som tiden kommer gå fort nu:) rätt som det är så sitter man med sina två barn:)

Min syster fick barn häromdagen, världens sötaste lille gosse som heter keoni. Så himla söt:) kul att det inte kommer skilja många månader mellan kusinerna:)
Puss o kramar.
LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards