Bontegard

Alla inlägg under oktober 2013

Av bontegard - 3 oktober 2013 14:46

Hej kära läsare:) åhh vad jag älskar hösten och köpa massa fina lyktor å inte tala om allt roligt pyssel man kan göra nu:-). Jag känner mej som barn på nytt!

Min lilla bara växer:) hon är så rolig nu:) verkligen mysig och riktigt smart är hon :) idag när vi kom hem från öppna förskolan så tog ja av henne skorna och jackan i hallen och la det på golvet, sen tog ja av mej själv, ser en skymt av henne då att hon ställde upp sina skor i skohyllan å sen traska hon in i sitt rum:) då blir man allt stolt:) det såg så gulligt ut:) Imorgon ska vi prova en ny förskola i melby:)

Jag och min sambo är bjudna via hans jobb på julgalan här i Lidköping. Längtar till all julmat där då! Och på tal om jul, herregud va jag längtar till första advent! Allt julstök:-)

Till helgen ska vi åka till Ullared å köpa julklappar:) Vanessa får va med sin farmor och farfar då:)
Nu ska jag ta in min snäcka som legat ute och sovit en bra stund nu, ser att det börjar röra sej i vagnen:)

LOVE

Ovido - Quiz & Flashcards