Bontegard

Alla inlägg den 29 november 2016

Av bontegard - 29 november 2016 12:36

Hej hej mina hjärtan! Alltså ja kan inte fatta att det är sista julen vi bor här! V.3 så kommer vårat hus. Ska bli sååå kul att få helt nytt och fräscht men jag kommer sakna vårat hus här sååå mycket! Det är nästan så att man vill sälja huset när det är klart och bo kvar här! ;) nämen fyfan vilken ångest man kan få. Men det blir nog bra tillslut. Eller så har vi kvar detta oxå:);) när blir flytten nu då? Jo vi hoppas vi kan flytta in till sommaren! Men vad mycket tillval det blir när man bygger hus. Men känns ändå som vi har lagt till på bra saker. "Hoppas jag" bara golvet vi har valt kostar 50 tusen extra samt ett fönster 30 tusen och pardörrar hit och dit haha oooops! Men vi har varit överens om allt så det känns skönt ju!

Jag älskar julen??? hur mysigt är det inte?? Nu ska jag jobba vidare . Puss på er?

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards